تبسم کوچولوی ماتبسم کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

تبسم منو بابا

خاطرات مامان نی نی

1391/3/2 13:20
نویسنده : آزاده
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامانای عزیز و نی نی های جیگملشون شکلکهای جالب و متنوع آروین.من تازه با سایت نی نی وبلاگ آشنا شدم و دوست دارم به گروه مامانای ناز بپیوندم راستش من هنوز نی نی ای ندارم البته من و بابایی نی نی دوست داریم سه نفر بشیم 36.gifولی هنوز که نی نی ما ناز میکنه و این افتخار رو به ما نمیده.ایشالاه همه ی کسایی که در حسرت مادر شدن هستن به آرزوشون برسن.

من و شوشویم علی آقایی الان دقیقا ٢ سال و ٩ ماهه که با هم ازدواج کردیم  شکلکهای جالب و متنوع آروینو این در حالیه که جفتون هم کشته مرده نی نی کوچولو هستیم راستش همه فامیل میگن خوش به حال نی نی شماکه نیومده اینقدر عزیزه . شکلکهای جالب و متنوع آروین

راستش من به سایت نی نی وبلاگ و لینکهای شما اعتیاد پیدا کردم اگه یه روز به این سایت سر نزنم روزم روز نمیشه و با دیدن عکسهای کاکل زری و ناز پری های شما ضعف می کنم

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی محمد حسین
16 خرداد 91 22:05
انشاالله که خدا به همین زودیا یه نی نی خوشگل بهتون بده.
مامانش
22 دی 91 18:38
چه جالب تقریبا باهم هم ازدواج کردیم .

خیلی جالبه ممنون که بهم سرزدی بازم بیا