تبسم کوچولوی ماتبسم کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

تبسم منو بابا

منو انتظار نی نی

1391/3/10 14:06
نویسنده : آزاده
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی مامانا و نی نی های نازشون .اول کار خواستم اعتراف کنم که وقتی که وارد نینی وبلاگ می شم به مامانای دیگه حسودیم می شه چون همه راجع به خاطرات نی نی هاشون می نویسند و ازشیطنت هاشون و چه کارها که نی نی هاشون انجام می دن ولی من هنوز که هنوز در انتظار مامان شدنم شاید خدا جونی هنوز من رو لایق مادر شدن نمی دونه که یه نی نی ناز تو دلم بکاره شایدم من خیلی عجولم .آخه مشکل کار اینجاست منو علی آقایی بی نهایت نی نی دوست هستیم و تو این مورد کم طاقتیم ولی کاری از دستمون بر نمی آد و توکلمون به خداست .٧ ماهه که منتظریم که نی نی دار بشیم ولی تا حالا که نی نی جونی بنا رو به ناز کردن گذاشته. قربون نی نی ناز نازیم برم من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)