تبسم کوچولوی ماتبسم کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

تبسم منو بابا

نظرات (3)

نیلوفر
22 دی 91 17:22
وااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییی ماشاله عاشقش شدم. واقعا خدا لطفش شامل حال شما شده. خدا برات نگهش داره گلم. دکترها از ما هم قطع امید کردن و گفتن با روشهای طبیعی بچه دار نمیشیم. الان داریم مراحل زیفت و انجام میدیم. دعا کن ما هم به امید خدا نتیجه بگیریم.


این خانوم خوشگله نی نی من نیست ملینا خانمه تو وبلاکم لینکه خیلی نانازه میتونی بری تو وبلاگ ملینا و عکسای دیگشو نگاه کنی ...دعا میکنم هر چه زود تر صاحب فرزندی صالح بشی واسه منم دعا کن
نیلوفر
22 دی 91 17:25
راستی آزاده جان من صفحه شمارو لینک کردم. البته با اجازه.
انشااله به زودی عکس نینی تو بذاری تو این صفحه.


خواهش میکنم خوشحال شدم





مامان حسنا
24 دی 91 14:12
وبلاگ جالبی داری عزیزم خوشحال میشم به وب دختر منم بیای


خواهش میکنم
چه دختر نازی داری