تبسم کوچولوی ماتبسم کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

تبسم منو بابا

اسباب کشی

1392/5/7 20:15
نویسنده : آزاده
310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام به همه دوستای عزیزم

واقعا معذرت می خوام که چند وقتی نتونستم آپ کنم

بالاخره اسباب کشی کردیم و اومدیم خونه خودمون

سیسمونی کوچولومونو هم آماده کردیمو چیدیم

یه خبر بد هم اینکه زن داداشم که حامله بود متاسفانه نینی ش سقط شد خیلی خیلی ناراحت کننده بود

ماه اول بارداری همچین شد واقعا خبر بدی واسم بود

خیلی سرم شلوغه خیلی گریهکلافهناراحت

بازم زود میام و آپ میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

.::مادر خانومی::.
7 مرداد 92 20:27
سلام عزیزم خسته نباشی به سلامتی و مبااارکا,انشالله که خونتون براتون خوش یمن باشه آخی! الهی! خیلی ناراحت شدم برای زنداداشت!!انشاله بزودی دوباره مادر بشه. راستی نی نی کِی بدنیا میاد؟اسمش چی شد بالاخره!؟ پیام خصوصیت رو خوندی دیگه!
مامان ازاده
7 مرداد 92 21:32
بسلامتی آزاده جون-توی اولین فرصت عکساشو بذار سیسمونی دخملی رو ببینیم واسه زن داداشت خیلی ناراحت شدم-ایشالا توی این ماه عزیز دوباره نی نی دار بشه
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 مرداد 92 22:02
سلام چه عجب مامانی خسته نباشیشیسمنی مبارک باشه عزیزم وهمینطور خونه جدید بمیرم برا زنداداشتون خیلی ناراحت شدم انشالاه دوباره دامنش سبز شه
مامان خانومی
8 مرداد 92 12:43
سلام برای دلی مینویسم که هر روز برای دیدار تو قلبش میزنه هر روز برای با تو بودن گریه کردنات و شیطنتات دلش تنگ میشه هر روز با یاد تو به رختخواب میره عزیزم دیشب شب قدر برات دعا کردم دوست داشتی بیا پست متفاوت گذاشتم اخه من تازه بدنیا اومدم
مامان ارشام
12 مرداد 92 14:19
سلام عزيزم به منم سر بزيد واگه با تبادل لينك موافقيد خبرم كنيد