تبسم کوچولوی ماتبسم کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

تبسم منو بابا

انتظار به سر رسید.....

1392/6/6 0:34
نویسنده : آزاده
1,247 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از ۹ ماه انتظار  در تاریخ ٤/٦/۹٢ ساعت ٢٠/١٠ صبح دنیا اومد.

 

بالاخره بعد از ۹ ماه انتظار دیروز  در تاریخ ٤/٦/۹٢ ساعت ٢٠/١٠ صبح دنیا اومد.

وزنش ١٦٠/۳ و قدش ٤٢سانته و خداروشکر سلامت عمومیش خوبه. شباهتش هم به خودم رفته و هم به همسر! خودمم خوبم.

امروز ساعت ١١صبح هم مرخص شدم

ببخشید که نمیتونم زیاد توضیح بدم خیلی شلوغ پلوغه  فقط بگم که  همه چی خیلی خیلی خوبه و  راحت سزارین شدم

از دوستای گلم که واسم دعا کردن ممنونم

انشااله به بی گناهی این بچه همه وهمه مادرای چشم انتظار حس شیرین مادر شدن و بچشن

از صمیم قلب دعا میکنم

 

 

 

 

 

 

تبسم عزیز دوستت دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نیلوفر
5 شهریور 92 22:07
مبارکهههههههههه عزیزمممممممممممم انشااله که مثل اسمش بزرگترین دلیل تبسم زندگیتون باشه عزیزدلمممممممممم چه نازه. خدا حفظش کنه.
كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
5 شهریور 92 23:04
مبارك باشه دوست عزيز انشاالله خوش قدم باشه هميشه تنش سالم و عاقبت بخير شه وقت كرديد به وبلاگ ما هم بيايد مرسي
رویا
6 شهریور 92 0:21
خواهش میکنم ازاده جون راستی تبسم جون رو از طرف من ببوس خیلی خوشگله خدا نگهش داره
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 شهریور 92 0:27
وای خدا ماشالاه چه نازه تولدت مبارک نازی خانم ای شیطون مامان و خیلی انتظار گذاشتی خوش اومدی نانازی خانم http://www.koodakcity.com/wp-content/uploads/2012/01/card-3-221x300.jpg اینم هدیه ما برا نی نی کوچولوی خوشگل
مامان ازاده
6 شهریور 92 0:29
واییییییی آزاده جونم خیلی واست خوشحالم-اصلن باورم نمیشه-خدا رو شکر که دخملی صحیح و سالمه عزیزم-چقدرم تر و تمیزه بلا قدمش مبارک باشه واستون
مامان زری
6 شهریور 92 1:13
تبسم جونم خیلی خوش اومدی سلام من با اجازه لینکتون میکنم تا بازم بیام پیشتون،شما هم اگه دوست داشتین به ما سر بزنید
رویا
6 شهریور 92 16:24
بسلامتی انشاالله مبارکه
مادر منتظر
6 شهریور 92 20:09
سلام نیینی خوشگل ناز . اومدی به این دنیا بالاخره . خوش آمدیییییییییی چه خوشگلی شمااااااااا . ماشاالله سلام مامانی نینی . خوشحالم خودت و دخترت خوب و سلامتین خیلی نازه خدا واست نگهش داره قدمش مبارکهههههههههه هر وقت تونستی و خوب شدی و توی نت اومدی به وبلاگ ما هم سری بزن خوشحال میشیم با اجازه لینکت میکنم از عکسای دخمل کوشولوت برامون بزار ببینیمش
.::مادر خانومی::.
7 شهریور 92 11:05
ای جااااانم عزیزم,هزار ماشالله
الهی زنده باشه و سلامت و همیشه متبسم
خداروشکر که هم خودت خوبی هم نینی
این چندروز حسابی خنکی بخور تا بچه زردی نگیره,مثل هندونه و خاکشیر و ...
نی نی رو ببوس از طرف من


یه کم زردی داره...........
مامان ازاده
9 شهریور 92 2:38
آزاده عزیزم خدا بد نده-چی شده خانمی؟ناراحت شدم-زودی بیا
دختردلشکسته
9 شهریور 92 19:29
چشمات روشنننننننن
مامان سيد عرشيا
20 شهریور 92 8:06
مبارك باشههههههههههههه انشاله نامدار بشه
خاله شیدا و روشا
1 مهر 92 2:43
سلام مبارک باشه عزیزم الهی جان؛ماشالا هزار ماشالا چقدر ملوس و نازه خدا حفظش کنه براتون
مامان ملینا
25 آبان 92 8:28
سلام آزاده جون .آره همیشه به خدا به یادت بودم درسته بهت سر نمی زدم ولی همیشه به یادت بودم.خیلی برات خوشحال شدم.خیلی خدا می دونه.قدمش هم مبارک باشه و براتون پر از خیر و برکت باشه عزیزم .از این به بعد می یام و می بینمتون.از عوض من خوشگل خانم رو ببوس