تبسم کوچولوی ماتبسم کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

تبسم منو بابا

ع ش ق

1392/10/1 13:57
نویسنده : آزاده
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستهای گلم خوبید!

امروز اومدم اینجا تا از طریق این وبلاگ از همسر مهربون و همه چی تمومم تشکر کنم و از همین جا بهش بگم که بی نظیری و خیلی خیلی دوستتت دارم .

میدونم تو این چند وقتی که من مریض بودم به شما هم خیلی سخت گذشت ولی با این حال تو اون شرایط سخت و پر از اضطراب و دلهره کنارم بودی و حتی شبها تو بیمارستان کنارم بودی و عشق و دوست داشتنت رو بهم ثابت کردی .

از خدا شاکرم که شما رو در مسیر زندگی من قرار داد و شما عزیز دل ،شدی عشق همیشگی ام.

واقعا با تمام وجودم دوستت دارم و مطمئنم که تبسم کوچولو هم به داشتن بابایی مثل شما افتخار میکنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نیلوفر
1 دی 92 17:47
آفرین به همه مردهایی که میتونن تو مواقع لزوم مردونگی شون و با محبتشون ثابت کنن. انشااله کلبه ی عشقتون همیشه گرم گرم باشه.
مهدیه
2 دی 92 14:49
سلام دوست عزیز.وب قشنگی داری.همیشه بهت سر میزنم.خوشحال میشم بهم سر بزنی.یه جورایی باهاتون همدرد بودم.با اجازه لینکت کردم.لینکم کن
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 دی 92 8:58
ارزوی خوشبختی برا خانواده گلتون دارم
.::مادر خانومی::.
9 دی 92 13:31
سلام عزیزم خوبی؟ دخملی خوبه؟ ببین چه صحنه ای رو برات شکار کردم! این لینک رو باز کن,زوم کن روی گاه شمار سن تبسم http://s5.picofile.com/file/8106426092/%D8%AA%D8%A8%D8%B3%D9%85.png
مادر منتظر
12 دی 92 23:28
خدایا؛ تو را به مناسبتهای عزیز این ماه گرامی قسم می‌دهیم ؛ این ماه را بر تمام شیعیان جهان ، مبارک و پر خیر و برکت قرار بده ، و در ظهور ارباب و مولای ما ؛ امام زمان(عج) تعجیل بفرما ، و به ما توفیق بهره بردن از فضایل این ماه عنایت فرما ، و تمام مریضها را به حرمت این ماه شفا بده ، و مشکلات و گرفتاری تمام شیعیان را برطرف بفرما. آمین ربّ العالمین. حلول ماه ربیع الاول مبارک . سلام دوست خوب و نازنینم شنبه روز زایمان منه مهربونم , برای سلامتی فاطمه جونیم و اینکه زایمان راحتی داشته باشم دعا کن عزیزم , اگه بدی از من دیدی حلالم کن دوست خوب و مهربونم . (مشخص شدن تاریخ زایمانم و یک سورپرایز برای دوستانم ) اسم پست جدیدمه گلم .
مامان ایمان
15 دی 92 0:07
وای چه دخمل نازییییییییییییییییی عزیزم دلم ضعف رفت خدا حفظت کنه
.::مادر خانومی::.
15 دی 92 23:37
http://www.saafaa.blogfa.com/ سلام عزیزم این آدرس عاطفه است