تبسم کوچولوی ماتبسم کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

تبسم منو بابا

ولادت با سعادت پيامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) بر همگان مبارکباد!

1391/11/10 0:23
نویسنده : آزاده
458 بازدید
اشتراک گذاری

               

 

امشب سخن ازجان جهان بایدگفت / توصیف رسول(ص) انس و جان باید گفت
در شـــــام ولادت دو قــطب عالم / تبریک به صــاحب الزمان (عج) باید گفت . . .

                                                     

 

 

 

mohammad rasolalah yasgroup.ir  عکسهای متحرک به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص)

 

تصاویر القاب پیامبر(ص) بر روی برج میلاد در ادامه مطلب





 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عاطفه
12 بهمن 91 10:41
ممنون ازاده جون.راستش فکر کنم چون راهمون دور بوده بهمون دارو زیاد داد تا دیر تموم شه...از همه داروهامون دارم به جز جوشونده ها...اونم بهش زنگ زدم گفت باید ببینم وضعیتت چطوری میشه و 8 روز دیگه زنگ بزن...من که نفهمیدم ولی فکر کنم رو پودر زنان خیلی تاکید داره که دارم هنوز....
ازاده جون دعا کن منم زود نتیجه بگیرم تا از سرگردونی در بیام


خواهش میکنم --- خصوصی
.::مادر خانومی::.
22 بهمن 91 23:14
سلام آزاده جون
خوبی؟
کم پیدایی گلم!
میبینم که نینی داره اذیتاش شروع میشه و نمیذاره بیای نت!





سلام مرسی شما خوبی ؟
چه خبرا؟
آره کم کم داره .....
رویا
30 بهمن 91 11:59
عزیزم چرا آپ نمی کنی؟؟
خوبی؟؟؟


مرسی کمی سرم شلوغ بود