تبسم کوچولوی ماتبسم کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

تبسم منو بابا

13بدر

1392/1/13 20:21
نویسنده : آزاده
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونای من خوبید خوشید سلامتید!!!!!

شرمنده عزیزان خیلی وقته که حوصله آپ کردن ندارم آخه سرمون خفن شولوغه

قلبقلبسلام دوست جونای من خوبید خوشید سلامتید!!!!!

شرمنده عزیزان خیلی وقته که حوصله آپ کردن ندارم آخه سرمون خفن شولوغهکلافه

 از یه طرف بناییه خونه جدیده رو شروع کردیم چون که با ازدواج برادر شوهرم دیگه باید از خونه ی پدر شوهرمینا رفع زحمت کنیم .٣ ام عید هم  عروسی داداش حمید بود که خیلی خوش گذشت البنه ٢١ ام فروردین هم میرن مکه که اون موقع هم سرمون شلوغ  میشه .

 ما هم از روزی که از عروسی برگشتیم بنایی رو شروع کردیم و علی بابا سخت مشغول هستن و از صبح تا ظهر که سرکار هستن و ظهر که میان خونه کمی استراحت میکنن و میرن اون خونه بالا سر بنا  وکارگرها .ناراحت

 طفلکی حسابی خسته میشه و شب که میاد خونه نای حرف زدن نداره .وای که بنایی خیلی خسته کنندس.من که تو خونه تنها هستم  و علی آقایی به همراه پدر مهربون و زحمت کشش میرن خونه جدیده.دعا کنید این بنایی زود تموم شه تا هر چه زودتر جابه جا شیم و تو فکر سیسمونی واسه نی نی جانمان باشیم.

نی نی جونم منو ببخش که خیلی وقته چیزی ازت ننوشتم.قربونش برم   الان ١٨ هفته یعنی ٤ ماه و یک هفته شه .ماچ

 تو دید و بازدید عید و عروسی (عمو حمید) هر کی که منو میدید سراغ از تو میگرفت و حال تو رو میپرسید.

همه دوست دارن بدونن جنسییتت چیه ولی من هنوز به خاطر تعیین جنسیت سونو نرفتم یعنی دکترت واسه ٢٥ ام سونو نوشته تا جنسیتت مشخص شه.

همه  کنجکاو هستن  تا بدونن که کاکل زری هستی یا ناز پری ولی دختر یا پسر فرقی نداره فقط از خدا می خوام که صحیح و سالم باشی.

بابا علی هر شب سرشو رو شکم من میذاره و یواشکی یه چیزایی بهت میگه که وقتی ازش میپرسم چی میگی میگه حرف پدر و فرزندیس.دل شکسته

من که هنوز هیچ لگد و حرکتی از جانب تو احساس نکردم ولی خیلی مشتاقم که با تکونات خودتو به مامان و بابایی نشون بدی .

خونه ی نو +نی نی ناز نازی+بابای مهربون=زندگی همراه با عشق

امروز ١٣ بدر هست و من و تو تنهایی تو خونه نشستیم.

و بابا علی هم بابت بنایی بالای سر کارگراس خسته نباشی خدا قوت.

دوستت داریم یه عالمه................قلبماچبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نیلوفر
13 فروردین 92 19:37
خونه جدید مبارکههههههههه آزاده جون

امسال خیلی سال خوبی رو شروع کردی انشااله تا آخرش هم خوب و خوش بگذره.


سلام عزیزم ممنون.
انشاالله سال 92 سالی پر خیر و برکت واسه هممون باشه و شما هم به آرزوهاتون برسی نیلوفرم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 فروردین 92 12:23
مبارکه عزیزم ارزوی سلامتی برای نی نی ناز و مامانی و ببای مهربون دارم ایشالاه شادو خوشبخت تو خونه جدید و به مبارکی و سلامتی زندگی قشنگتون را شروع کنید
.::مادر خانومی::.
14 فروردین 92 12:26
سلام عزیزم
خوبی؟
نی نی خوبه؟
به سلامتی, مبارک باشه خونه ی جدید
انشالله به خوبی و خوشی ساکن بشید
سال خوبی داشته باشید


سلام گلم ممنونم خدا رو شکر جفتمون خوبیم.
دعا کن این بنایی زود تموم شه چون واقعا دردسرداره.
انشاالله امسال خبرای خوب خوب بهت برسه.
رویا
16 فروردین 92 0:54
سال نو و خونه جدید مبارک