تبسم کوچولوی ماتبسم کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

تبسم منو بابا

مادر....

1392/2/11 11:44
نویسنده : آزاده
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم قربون قد و بالای ناز و کوچولوت شم...

امسال روز مادر واقعا احساس عجیبی دارم .....

دیشب بابایی حسابی غافلگیرم کرد و با یه شاخه گل رز آبی و هدیه خیلی خوشگل سورپرایزم کرد .

دیشب واقعا حس زیبای مادر بودن رو با تمام وجودم احساس کردم.و با تکونهای کوچولویی که میخوری میمیرم و زنده میشم و وجودت رو لمس میکنم.

منو بابایی خیلی خیلی دوستت داریم و بی صبرانه منتظر در آغوش کشیدنت هستیم.

اگه بدونی بابایی چه ذوقی داره و هر روز که از سر کار میرسه حال تو رو میپرسه و شبها سرشو رو شکمم میذاره و باهات کلی حرف میزنه و قربون صدقت میره.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیلوفر
12 اردیبهشت 92 1:02
ای جاااااااااااان. قربونش برم اینطوری تکون میخوره تا تند تند یادت بیاره که اونم هست و وجود داره. تا بدونی که قراره به زودی بیاد بیرون و اونم با کادوهای قشنگ و نقاشی هایی خوشگلی که برات میکشه سورپرایزت کنه.


مامان ازاده
13 اردیبهشت 92 12:28
مرسی آزاده جون که بهم سر زدی-ایشالا دخمل ما هم صحیح و سالم دنیا بیاد عزیزم
من لینکت کردم اگه دوست داشتی شما هم منو لینک کن


لینک شدی دوست خوبم