تبسم کوچولوی ماتبسم کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

تبسم منو بابا

نظر سنجی.....

1392/2/17 22:48
نویسنده : آزاده
605 بازدید
اشتراک گذاری

                          ؟

                                ؟             ؟      ؟         ؟
                 
          نظر سنجی انتخاب اسم دختر    ؟
                                        ؟
               
                                                 ؟
    ؟        

                                ؟          ؟

                            

ُمیخوام از شما دوستای خوبم کمک بگیرم و یه اسم خوب واسه دخترمون انتخاب کنم

 ممنون میشم اگه نظرات خودتونو بهم بگین و تو نظر سنجی شرکت کنید.
منتظر نظراتتون هستم .
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

.::مادر خانومی::.
17 اردیبهشت 92 23:55
واااای
من عااااااااشق انتخاب اسمم, مخصوصا برای دختر

مانا
هانا
مانیا
وانیا
النا
آرِلا
نیایش
آوا
سنا
هلنا
ساینا
آندیا
آسنا
آویسا
آروشا
روشا
حلما
محنا
ملینا
مایا
السا
آرینا
آرنیکا
آرمیتا
درنا
آرشین
آرشیدا
...
اووووه کلی اسم همین الان بدون فکر کردنِ زیاد برات گفتم!

تو بگو چه نوع اسمی دوست داری؟
من اسامی که با الف ختم میشه رو خیلی دوس دارم
میخوای با حرف خواصی شروع بشه؟
مذهبی باشه؟
اصیل باشه؟
...
بازم هرچی یادم اومد میام مینویسم



.::مادر خانومی::.
18 اردیبهشت 92 0:07
نادیا ویونا آلما سارا شایلین شانتیا رو هم اضافه کن به اون لیست فعلا
.::مادر خانومی::.
18 اردیبهشت 92 0:15
ترانه ملودی غزل وارش(باران) باران پریا آماندا آدرینا(دختر زیبا رو) آرتا ایرسا(رنگین کمان) آویسا(پاک و تمیز مثل آب) آیسان(مثل ماه) آلما(سیب) معنی قبلیارو یادم رفت بگم
مامان ازاده
18 اردیبهشت 92 13:49
آزاده جون من خودم نفس-باران-رخساره-آترین ایت اسما رو دوست دارم ولی باز باید ببینی خودت دلت چی هست عزیزم
سوگل
18 اردیبهشت 92 15:00
یاسمین هلن مایسا الیسا شمام اگه اسم پسر خوشگل سراغ داری خبر بده
.::مادر خانومی::.
18 اردیبهشت 92 17:18
حلما و محنا تقریبا مذهبی هستن
عاطفه
19 اردیبهشت 92 13:39
شکرانه
نیلوفر
20 اردیبهشت 92 0:55
من لاریسا و ارغوان را خیلیییییییییییی دوست میدارم
.::مادر خانومی::.
20 اردیبهشت 92 1:26
سها: نام کوچکترین ستاره ی دب اصغر سدنا: سجده کننده بر خانه خدا - سما: آسمان سلوی(سلوا): کبوتر بهشتی آیه: نشانه اسنا: بزرگوار کردن ، بلندمرتبه کردن الیسا:دختری که مانند گل انار لطیف است بشرا: خبر خوب ، دختر خوش خبر ، بانوی خوش یمن تمنا: آرزو حسنا: زن زیبا ، زیبا حلما:جمع حلیم ، صبوران ، دختران صبور هلما: خیلی صبور هانیا:مادری دلسوز نورا: تابان
مریم
30 اردیبهشت 92 11:18
سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق باشی عزیزم خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید
مامی محمدمهدی
3 خرداد 92 20:11
سلام عزیزم زایمان خوبی رو برات آرزومندمامیدوارم دخمل کوچولوت به سلامتی بیاد تو آغوشت من عاشق دخترم، از لباساش گرررررفته تا خودش اگه اجازه بدی منم چندتا اسم پیشنهادی براتون دارم: سُمیتا، ملیسا، سوگل، مارتا