تبسم کوچولوی ماتبسم کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

تبسم منو بابا

روز مرد

1392/3/3 14:04
نویسنده : آزاده
324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیدم سلام تنها تکیه گاهم

امروز روز پدره و امسال اولین سالیه که شما عزیز دل نام زیبای پدر رو یدک می کشی.

همسر عزیز تر از جانم روز مرد بهانه ای شد تا بگویم که بی اندازه دوستت دارم و به وجود نازنینت افتخار می کنم .

همسر با وفایم شنیده ام که می گویند خدا به هر کس به اندازه دلش به او می دهد ببین دل من چقدر بزرگ است که خدایم تو را به من هدیه داده است.

می دانم که دختر نازمان هم به داشتن چنین پدری افتخار خواهد کرد  و می دانم که عاشقانه دوستت دارد .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ازاده
3 خرداد 92 14:00
انشالا سایه اش همیشه بالای سر خودت و دخملی نازت باشه عزیزم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
3 خرداد 92 14:11
براتون ارزوی روزهای شاد و شادتر را دارم
نیلوفر
4 خرداد 92 10:20
انشااله هر روزتون شادتر و عاشقانه تر از دیروزتون باشه. روز پدر و به همسرت هم تبریک میگم. انشااله سایه ش همیشه بالای سرتون باشه.
سوگل
5 خرداد 92 10:48
خوشحالم که بالاخره آپ کردی ... نگرانت بودم ..
.::مادر خانومی::.
6 خرداد 92 11:28
هرسه در کنار هم خوش و خوشبخت باشید انشالله
مامان شیدا و روشا
9 خرداد 92 17:05
ان شالله همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشین